»A moja skrb ostaja.«
»Verjamem pa, da so nekatere šole postavljene v večji precep.«
»Bojim se, da bodo mladi na zabavah še bolj izpostavljeni, kot bi bili recimo v šoli.«
»Prioriteta države, kdaj naj gredo otroci v šole, je postavljena zelo nizko, kar nas zelo skrbi.«
»Gre za vprašanja strokovne avtonomije učiteljev vse do skrbi za njihovo počutje v šoli. Mislim, da bomo lahko kar uspešno integrirali te ideje v naše razmisleke.«
»To je dodaten impulz z naše strani. Med učenci je veliko takih, ki imajo obolenja, in ni priporočljivo, da so v šoli.«
»Joj, sploh si ne upam v službo, ker ne vem, kaj bo s ta malim. Ne vem, ali bo ves dan igral igre, bo sploh šel v šolo, moram biti doma, da ga gledam, da imam nadzor.«
»To je pomembno, da lahko delamo naprej, hitro pomagamo ljudem, približuje se 1. september, otroci bodo šli v šolo, pri tem pa nikakor ne smemo pozabiti na starostnike.«
»V šolah imamo veliko sprotnih težav in bi bilo dobro, če bi za to izvedeli eno leto prej, ne dva meseca, saj prav zdaj začenjamo s pripravo prihodnjega šolskega leta, a ne vemo, kako začeti.«
»Alarm je v celi družbi. Zdi se mi, da bi morali vzgojiti tudi starše ali jih naučiti. Ko pa starše pokličemo v šolo na skupinski razgovor, skupinsko usposabljanje, ne pride nihče.«
»Veliko mislim na mlade, ki v tem času pandemije ne morejo hoditi v šole in univerze ter čas preživljajo za računalnikom. Vsi potrebujemo dejanske človeške odnose in ne samo virtualnih, zlasti v obdobjih, ko se oblikujeta značaj in osebnost.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju